Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою

З днем народження тебе, моя кохана і сама прекрасна дівчина на світі. Від усієї душі я хочу побажати тобі величезного щастя, у всьому успіхів. Хай буде життя твоє схоже на казку, хай кожен день приносить тобі тільки щасливі миті. Хай буде все, як ти захочеш, нехай очікування не обдурять, а всі твої мрії обов'язково стануть дійсністю. Будь завжди ніжною, лагідною, красивою, нехай в душі завжди співає мелодія весни, нехай на твоєму шляху ніколи не буде перешкод. Бережи тебе Господь.

***

Моя мила і неповторна, моя кохана і незвичайна, моя сама прекрасна і приголомшлива дівчина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, моя радість, ніколи не залежати від думки сторонніх, не псувати собі настрій через погоду, не піддаватися сумнівам і з дня у день велично і ефектно підкорювати цей світ.

***

Сьогодні з самого ранку сонечко світить яскравіше, ніж завжди, птахи щебечуть дзвінкіше, ніж завжди, квіти радують своєю красою, і все навколо здається яскравими радісним, тому, що у моєї улюбленої день народження. Від усієї душі вітаю тебе, моє сонечко, з таким чудовим подією. Нехай все задумане обов'язково здійсниться, хай кожен день радує тебе своїми новинами. Всіх благ тобі, моя неповторна, успіхів у всіх починаннях, і всього, всього. Люблю тебе, і хочу все життя бути з тобою.

***

Моя найкраща, мила, ніжна, прекрасна і дивна дівчина, з днем народження! Я обожнюю тебе всім серцем і бажаю не тільки взаємності, але і комфортною і красивою життя, смачної їжі, модного одягу і надійних подружок. А іншому тобі постараюся стати я, поєднавши в собі все те, чого ти чекаєш від чоловіка!

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

Найкращу дівчину на світі, саму милу, чарівну і бажану я хочу сьогодні привітати з днем народження! У мене не вистачить слів, щоб розповісти, як я щасливий, що зустрів тебе. Ти – найкраща, сама чарівна і весела, найкрасивіша і щира, найрідніша. Ти сама-сама!!! Вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі величезного щастя! Я впевнений, що ти всього досягнеш, про що мрієш, адже у тебе для цього є все – і краса, і розум, і характер, і терпіння, і працьовитість. Нехай тобі завжди і у всім щастить, і твої мрії завжди збуваються! Адже так хочеться бачити тебе щасливою, успішною і радісною – і не тільки в день народження, а кожен день і кожну секунду. З днем народження, принцеса!

***

Я хочу привітати найкрасивішу жінку на планеті з Днем Народження! Кажуть, що краса врятує світ. Я повністю згоден! Хочу побажати тобі, щоб крім прекрасного зовнішнього вигляду, прекрасною і ставала чистою душа. Нехай в ній живуть тільки любов, добро і щирість, а смутку, злості і гніву хай там ніколи не буде місця!

***

Сьогодні день народження у моєї самій коханій дівчині на світі. Всі найкращі компліменти та побажання тобі, моя радість. Бажаю тобі побільше світлих, радісних днів, натхнення і удачі. Нехай тобі завжди у всьому щастить, моє сонечко. Хай над тобою небо не затьмарюється хмарами печалі, а завжди світить яскраве сонечко. Нехай тебе закрутить потік мого кохання, і життя буде сповнене щастям. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай удача часто відвідує тебе. Радості тобі, красивого кохання і везіння.

***

З тобою чудовий кожну мить. Я дуже радий, що доля подарувала мені такий королівський подарунок. Ти гідна тільки восхищенья, ти дівчина моєї мрії. У тебе сьогодні самий радісний день – твій день народження. Від всього серця вітаю тебе з святом. Бажаю міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Нехай життя буде чиста, як джерельна вода, нехай удача супроводжує тебе по життю. Всіх благ тобі, кохана, приємних новин, багато радості та всього самого найкращого.

***

Ми знаємо один одного багато років, але тільки зовсім недавно вирішили поєднати наші долі. Сьогодні я не можу зрозуміти, навіщо ми чекали так довго, але я щасливий, бо попереду у нас ціла вічність нашої любові! Кохана моя, я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі сонячної радості, милість Фортуни, хорошого здоров'я і натхнення, щоб кожен день проводити, як свято!

***

Моя кохана, жадана, чарівна і сама чудова дівчина, у твій день народження, бажаю чути приємні компліменти, бачити все найпрекрасніше в житті, відчувати справжнє щастя і відчувати себе справжньою богинею любові в нашій міфології.

***

Моя сама ніжна і ласкава іменинниця! Сьогодні свято не тільки тебе, але і у всіх тут присутніх. Те, що ти є у нашому житті — величезне щастя. Ти добра і турботлива кохана, вірна і надійна подруга, любляча і гідна дочка. Я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж позитивною, життєрадісною, самовідданої і щирою, який ти є. Бажаю не розтратити свою внутрішню доброту і пронести бажання допомагати близьким через все життя. Ми всі тебе дуже сильно любимо і хочемо, щоб ти завжди була щаслива. З днем народження!

***

Мені хочеться привітати мою дорогу дівчину з її прекрасним святом. Я ось намагаюся згадати, скільки років ми вже знайомі, але ніяк не можу згадати. Але знаю одне, що наші з тобою стосунки чисті і щирі, бо ти була поруч зі мною у найважчі моменти мого життя, підтримувала і допомагала мені. Я пишаюся тим, що в моєму житті є такий світлий чоловічок, як ти. Мені хочеться, щоб ти завжди залишалася ось такий, яка ти є зараз, тому що ти просто неймовірна. Ти у нас така весела, енергійна і активна, що деколи ми навіть тобі заздримо, бо у тебе завжди і на все є сили. Мені іноді здається, що ти взагалі не втомлюєшся. Я хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я. Все інше, як ти вже сама зрозуміла, можна нажити, набути, або купити. А ось зі здоров'ям краще не ризикувати і не жартувати. Зі святом!

***

Я хочу привітати тебе, роднуля моя, з твоїм прекрасним святковим днем! Мені хочеться побажати тобі лише всього самого світлого і доброго, бо ти у мене сама така от добра, мила і неймовірно світла дівчина, яка дарує мені щастя і радість з кожним днем. Я хочу привітати тебе і побажати тобі міцного здоров'я, тому що здоров'я для людини – найголовніше. Повір, що все інше вже не твоя турбота, тому що я сам займуся цим питаннями, а ти головне – не болів. Любимочка моя, я хочу сказати, що для мене немає людини важливіше й дорожче, ніж ти. Тому я вважаю своїм головним завданням зробити тебе найщасливішою дівчиною в цьому світі. Нехай кожен твій день буде схожий на це свято, тому що ти заслужила цього. Обіцяю, що буду частіше дивитися з тобою твої улюблені серіали. Я думаю, що це точно ощасливить тебе.

***

Кохана моя, єдина, нехай всі твої дні будуть наповнені світлими, радісними подіями, нехай тебе оточують тільки справжні, вірні друзі, нехай всі твої мрії збуваються, навіть самі божевільні, а я тобі поможу у всьому і зроблю твоє життя схожою на казкову пригоду.

***

Найпрекраснішу, улюблену і милу дівчину вітаю з днем народження. Дорога, я бажаю тобі завжди відчувати себе коханою, щасливою, бажаної, успішної і просто неперевершеною. Нехай у тебе все виходить. Нехай твої мрії здійснюються, а все погане забувається.

***

Ти ніжніше першого промінчика сонця, зігріває своїм теплом. Ти витонченіший самого тендітної квітки, який блякне перед твоєю красою. І при всій цій крихкості і легкості ти володієш неймовірною силою духу, яка захоплює і прихиляється перед собою. Ти ніби ангел, що спустився з хмар на невидимих крилах... І сьогодні в твій день Народження, я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж, як зараз, легко і впевнено крокувати по життю, змінюючи свою долю, але не змінюючи самої себе. Будь самою щасливою на заздрість всім, адже ти гідна кращого! І нехай захоплення оточуючих окрилює тебе сьогодні, а промениста усмішка не сходить з прекрасного личка весь день. З святом тебе, іменинниця!

***

Моя любов! Ти щаслива в свій День народження, і у мене немає слів, щоб висловити всю палітру моїх почуттів до тебе, про яких ти, втім, і так все знаєш, адже прямо зараз я читаю відповідь на своє визнання в твоїх очах! Я бажаю тобі від усього серця завжди бути задоволеною собою, кокетливою і ніжною, завзято сміятися і щедро дарувати своє тепло близьким людям, серед яких, сподіваюся, ти знайдеш мене почесне місце! Просто знай: я люблю тебе і, якщо знадобиться, віднесу на край світу на руках!

***

Як часто в казках царський син, зустрівши свою суджену, веде себе як Іванушка-дурник - і кохану викрадають сили зла або зачаровує злий чарівник. Мені здається, в житті буває майже також. Коли зустрічаєш свою любов - її треба берегти, як тендітної скарб, щоб ні вітри, ні круті повороти долі не забрали її, не зруйнували. Їй потрібно віддавати себе цілком, цінувати її - і тільки тоді без горя і смутку можна дійти до фіналу чарівної казки. Казки, в якій королевич і царівна одружуються і живуть довго і щасливо. Кохана, я хочу подякувати тебе в твій День народження ще раз за те, що ти залишилася моєю царівною, і сказати, що ти завжди будеш для мене прекрасною!

***

Ти найкраща дівчина на світі, і тому я хочу побажати тобі дуже багато всього хорошого! Так багато, що боюся всі слова не вмістяться на одній сторінці... Спробую зупинитися на головному: нехай усмішка не залишає твого милого особи, а щастя буде яскравим і відчутним. Хочу, щоб ти пізнала справжню взаємну любов і прожила спокійну, радісну, довге життя! Вітаю тебе з днем твого народження!

***

Якось я зустрів дівчину, яка запала мені в серце. Подібної їй я не знав ніколи. Минув час, і вона стала моєю дружиною. А я і зараз відчуваю себе закоханим по вуха хлопчиськом, але що найцікавіше - зовсім не хочу позбавлятися від цього почуття. І сьогодні я вітаю тебе з днем народження, кохана!

***

З днем народження, моя кохана дівчина. Бажаю, щоб твоє серце завжди зберігало таємницю нашої любові, щоб твоя душа знала секрет щастя, щоб для тебе відкриті були всі шляхи до успіху і перемог, щоб у твоєму житті був солодкий присмак радості і аромат натхнення.

***

По дорозі на твій день народження нам зустрівся добрий маг Лабрадудель. Ми трохи запізнилися на твоє свято, виконуючи його складні і небезпечні завдання. Зате тепер все, що ми тобі бажаємо сьогодні неодмінно збудеться за велінням великого Лабрадуделя (гуркіт грому за кадром). Дорога іменинниця, нехай твоє життя пройде як у казці, де кожна людина буде добрим чарівником. Будь казково багата і чарівно щаслива! З Днем народження!

***

Моя рідна і кохана дівчинка, навіть не знаю, що б я робив без тебе, ти даруєш мені стільки любові, радості і турботи що я іноді боюся, що обделяю тебе увагою. Ми можеш на мене покластися, звернеться за допомогою, попросити що завгодно. Сьогодні твій День Народження і я готовий покласти до твоїх ніг весь світ, лише б очі твої сяяли і світилися, а той самий голосочок говорив спасибі. За мною ти будеш почувати себе впевнено, і я постараюся, щоб всі твої мрії здійснилися.

***

Вітаю тебе з днем народження! Рубін, смарагд, топаз і діамант – жоден з них не зрівняється сьогодні з твоїми очима: їхнє сяйво так неймовірно, так чудово, що затьмарює будь-яке світило. Якщо є десь латаття такі білосніжні, щоб змагатися з ніжним кольором твоєї шкіри, то лише в райському саду! Мила моя, бажаю прожити довге щасливе життя! Нехай поруч з тобою буде турботлива, любляча сім'я і незліченну кількість друзів!

***

З Днем Народження, кохана! Нехай посмішка буде постійною гостею на твоїх губах, серце б'ється в ритмі щастя, душа вірить в прекрасні мрії, а найкрасивіші очі на світі завжди дивляться на мене з любов'ю!

***

Кохана, моя радість і удача, мій світ і ніжний ангел, вітаю тебе з днем народження. Рідна моя, хочу побажати тобі лише добрих спогадів, тільки приємних очікувань, тільки щасливих надій, успішних справ, лише вдалих планів, тільки оптимістичного настрою, тільки натхненної творчості і тільки вічною і незгасною нашої любові.

***

Мій скарб! Бажаю тобі в день народження купатися в компліментах, сяяти від усмішок і пахнути привабливіше, ніж всі аромати в світі! Я не можу надихатися тобою, будь зі мною поруч, і я зроблю тебе щасливою!

***

Кошеня! З Днем народження! Вітаю тебе з цим веселим і радісним святом і бажаю, щоб твої най-найзаповітніші мрії обов'язково стали реальністю! Будь завжди такою ж дотепною, меткою, радісною, який я тебе впізнав! Щастя тобі, цікавих подій та усього самого найкращого!

***

Як приємно мати можливість привітати кохану дівчину з зворушливим святом народження! Як я щасливий бачити щиру посмішку на дорогому обличчі і іскорки ніжності в очах! Нехай все, про що ти мрієш, подарують тобі Небеса! Так прекрасна ти, моя мила, в цей день, що від любові завмирає подих! З днем народження, кохана!

***

Мила, в День твого Народження я хочу тебе привітати! Нехай у твоєму житті тобі завжди посміхається удача! Нехай все життя тебе веде під руку щастя і ніколи не залишає любов! Ти – найкрасивіша, найніжніша і сама турботлива на світі! Я дуже радий, що зустрів саме тебе. Бажаю тобі процвітання, здоров'я і довгих років життя!

***

Моя любов, бажаю тобі ангельської краси і терпіння, демонічної пристрасті і везіння, угамування всіх бажань і життя без кордонів для радості і задоволення!

***

Дорога і найтепліша. В твій день народження, хочу побажати тобі морального задоволення від усього, чим ти займаєшся. Нехай промінь добра, висвітлює навіть ті невеликі сірі ямки, які іноді зустрічаються на шляху кожної людини. Адже головне в цьому житті, це не дивлячись ні на що, залишити блиск захоплення як у своїх, так і в очах людей, які тобі небайдужі.

***

Я щасливий, що сьогодні твій день народження, рідна! Любов моя, моя чарівниця. Як добре, що ти є на цьому білому світі, під цим небом, під сонцем і зірками. Обожнюю кожну мить наших зустрічей. Бажаю тобі, щастя моє, тільки найкращого, самого хорошого в твоїй долі. Успіхів завжди і в усьому. Квітни подібно до весняного саду. Сяй різнобарв'ям і радуй очей. Я щасливий, будь і ти щаслива поруч зі мною, життя моє. З днем народження тебе!

***

Джерело: greets.co.ua

Коментарі