Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою

Мама, тільки одне це слово змушує мене посміхатися, і стає щасливою людиною. Я прекрасно розумію те, що тільки вона може зробити для мене все можливе, щоб бути і залишатися щасливою людиною. Ти на всьому протязі життя була для мене справжньою опорою, на яку можна покластися, але і довірити найпотаємніші таємниці. І сьогодні твої іменини. Ось чому я так сильно хочу, щоб ти могла розслабитися і отримувати справжнє задоволення. І знаєш, нехай у твоєму житті буде якомога менше розчарування. Нехай тобі просто вдасться зробити все те, що ти так сильно хочеш. І тоді ти справді будеш неймовірно щаслива. А зараз мені вже пора видалятися. І тому мені так сильно хочеться вірити в те, що такі дні для тебе дійсно щось значать, і ти їх в будь-якому випадку будеш завжди пам'ятати.

***

Дорога, мила мама! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю вічного цветенья, нехай у твоєму серці завжди живе любов! Я дуже тебе люблю і хочу, щоб твої добрі очі випромінювали світло щастя, а на обличчі цвіла усмішка. Нехай у твоєму житті буде більше приємних подій і щасливих моментів!

***

Хай сонце і небо завжди будуть такими яскравими і ніжними! Нехай завжди думки працюють у правильному і чіткому порядку! І нехай ти живеш довго-предолго, мама, тому що, знай, без тебе буде дуже важко мені, та й усім, хто тебе любить! Бажаю в цей день бути такою, якою ти є завжди в повсякденному житті, а так як я знаю, що ти прекрасна саме така, все пряма і кохана! Ти красива завжди для мене, і не важливо в якому ти вигляді, в домашньому або парадному, мама! Бажаю тобі успіхів у всьому, чого б ти хотіла ще випробувати і досягти! Знай, що роки йдуть – це не важливо, а важливо все встигнути, щоб потім не пошкодувати про це, коли вже буде пізно! Бажаю бути щасливою! Бо щастя – це те, що не можливо подарувати, але це можна побажати завжди, і зараз саме це я бажаю тобі! Тому що хочу бачити тебе такою радісною і світлою завжди!

***

Дорога матусю! У твій день народження хочу побажати тобі вічної молодості і неземної краси, яку ти продовжуєш з успіхом зберігати, незважаючи на всі життєві випробування. Ми вже стали дорослими, але ти ні крапельки не змінилася з тих часів, як і раніше посміхаєшся тією світлою усмішкою, яку ми пам'ятаємо з дитячих

***

Дорога мама! У цей світлий день бажаю тобі радості, удачі, благополуччя, здоров'я, радості, веселощів, яскравого сонечка в душі і виконання бажань. Будь щаслива! Спасибі за те, що ти у мене є!

***

На світі є багато прекрасного: квіти, щастя, посмішка коханої людини, обійми... І ти. Для нас ти — як повітря, сонце, місяць... І сьогодні, в день твого народження, ми бажаємо тобі, щоб у твоїй душі завжди була весна. Знаєш, іноді ми грубим тобі, ігноруємо твої прохання... Прости нас за це. Знай, що ми тебе любимо, хоч це і не завжди помітно. Ніколи не сумуй і йди по життю з посмішкою, висвітлюючи нею в темряві буднів наше життя.

***

Самого чудового в світі мамулика вітаю з днем народження. Бажаю збивати всіх навколо своєю красою і високим свої інтелектом, бажаю, щоб люди-редиски обходили тебе стороною, щоб в житті кожного з нас ти була важливим суб'єктом.

***

Улюблена матуся, від чистої душі поспішаємо тебе привітати з днем народження. Наш найголовніша людина на землі, нехай довше триватиме твій життєвий вік, нехай з кожним роком прибуває здоров'я і щастя. Спасибі тобі, рідна, що ти даруєш нам ласку, вчиш бути добрими і чесними. Низький уклін тобі до землі. Бажаємо в житті тобі все встигнути, хай не старять тебе року, а в душі завжди живе весна. Будь завжди коханою і бажаною. Всіх благ тобі, достатку, благополуччя та родинного достатку. Удачі тобі у всьому.

***

Дорога мама! Вітаємо з цією славною датою, від усієї душі, ми, твої діти, хочемо побажати ще пів століття або навіть з гаком за життя бадьоро, весело крокувати. Крокувати впевненою ходою, шлях попереду ще великий. Ну, а ми твої рідні діти, онуки завжди з тобою.

***

З днем народження мамо! Знаєш, мені так приємно тебе вітати, що навіть сльози навертаються! Для мене сьогодні особливий день. Тому що якщо б не було тебе, я б не пізнала всю красу цього світу! Я не знаю з чого почати. Просто дуже хочу, щоб ти була щаслива! Бажаю тобі мама, ніколи не вішати ніс. Я хочу, щоб на твоєму прекрасному обличчі, завжди світилася усмішка! Ти дала мені те, за що буду вдячна тобі все життя! Мама, у цьому слові зливається найсильніша любов, і нереальне терпіння! У тебе, моя рідна мама, сьогодні день народження! В цей день, я хочу вибачитися. За те, що рідко кажу тобі про те, що люблю, але я дійсно шалено люблю тебе! Вибачитися за всі ті проблеми, які в тебе за мене виникали і за те, що часом тобі доводилося плакати за мене! З днем народження моя рідна мама! Я хочу подякувати тобі, за то, що ти завжди була зі мною! І за те, що у мене найкраща мама! Будь щаслива!

***

З днем народження, моя люба матуся. Я тобі бажаю повної відсутності сірих і похмурих днів в твоєму житті, яскравих і світлих спогадів з минулого і надзвичайної радості в сьогоденні. Нехай твоє серце б'ється безустанно і щасливо, нехай душа ніколи не плаче і не сумує.

***

Давним-давно я був один, зовсім як той маленький мамонтеня з мультфільму... Але я завжди знав, що десь на світі є моя мама, і вона обов'язково мене знайде. І ось одного разу вона прийшла, і з тих пір ми ніколи не розлучаємося! Хіба можу я сказати, що мама у мене приймальня? Вона у мене рідна і справжня, я її дуже люблю! З Днем народження, мамо! Дякую, що знайшла мене і подарувала свою любов! Будь завжди щаслива, ти заслуговуєш цього вже тільки тим, що ти є на білому світі! ©

***

З днем народження, мамо! Перше слово звучить у дитини з вуст — це мама. Та в цей чудовий день хочу побажати: бути такою ж чудовою, чарівною, ненаглядної і ніколи не сумувати, світ прикрашати. Ніжна, добра, світла, ти для мене важливіше всіх на землі, ласкава, тепла, затишна, необхідна, ти подарувала мені світ. Спасибі тобі! Мені не вистачить усіх слів, що існують, щоб описати мою любов до тебе. Бог створив тебе рідну, ти вмієш любити і прощати. Нехай обдарує тебе доля нескінченним здоров'ям, діамантової любов'ю і виконає всі мрії. Довгого життя, поруч близької людини, щоб бути щасливою на багато років.

***

Мама, від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі розуміють друзів, дбайливих рідних, легкість на душі і спокою в серці! Будь самою щасливою і невимушеній!

***

Моя мила мама! Ти сама красива, сама кохана, сама щаслива і ще мільйон сама-сама! Я бажаю тобі в день народження бути такою ж доброю та життєрадісною, як і зараз! Бути здоровою і активною, веселою і позитивною!

***

Люба матусю! В день народження хочу побажати тобі лише добра. Нехай у тебе на шляху ніколи не зустрічаються лиха і негоди, а життя радує лише приємними моментами! Нехай твоє здоров'я буде міцнішим самої міцної сталі на Землі, а роки життя довше самої довгої нитки! Від всього серця вітаю тебе!

***

Наша мама найкраща мама на світі, але і сильна, вольова і мудра жінка! Не дивно, що її життя завжди була сповнена вдалих звершень і перемог! У День народження кращої на світі мами я хочу побажати їй ще більше удачі, хай все в її житті складається також чудово, як прекрасно весняне сонечко, пробуджує увесь світ! Будь щаслива, кохана моя! ©

***

Матуся, кохана моя, рідна, вітаю тебе з днем народження! Бажаю довгих років благополучної, радісного життя, міцного здоров'я, безмежного щастя, оптимізму, удачі. Низький уклін тобі за твою турботу, ласку, ніжність, за підтримку і добре слово.

***

Мамуля, я хочу згадати сьогодні стару притчу про подорожніх, які довго йшли по пустелі і нарешті знайшли дерево, під яким присіли відпочити. Вони стали сперечатися про те, що принесло їм бажаний спокій. Один казав, що це густа листя, інший стверджував, що міцні гілки, третій запевняв, що потужний стовбур. А четвертий подорожній мовчав, а потім запитав інших, могли б існувати листя, гілки та стовбур без коріння дерева. І ми теж не могли б існувати без тебе, тієї, яка стала нашими коренями. З днем народження!

***

Моя, єдина, рідна, кохана, дякую за ласку, що ти подарувала. Нехай же сумі розтануть всі враз, хай щастям іскряться рідні очі.

***

Улюблена мамочка! В цей день я вдячна долі, що можу привітати тебе з Днем твого Народження, який дозволив тобі створити таку чудову сім'ю, як наша. Я щаслива, що ти, найпривабливіша, мудра, розуміюча, господарська і просто чудова в усіх відношеннях, жінка, є моєю матір'ю. Ти подарувала мені приголомшливе дитинство, краще отроцтво і розумну, світлу юність. Спасибі, що ти є на цій грішній землі і за те, що ти допомагаєш мені пройти цей життєвий шлях.

***

Найкраща, найулюбленіша і сама розуміє! Нехай у тебе завжди все буде добре – щастя в душі, затишок в домі, взаєморозуміння в сім'ї і безтурботність у колі друзів! Щастя, здоров'я і найприємніших подій у житті!

***

Мамочко, мила наша! Ми дуже любимо тебе! Вітаємо тебе з днем народження! Будь завжди такою чарівною. Нехай ніщо не затьмарює твоє життя. Нехай завжди тобі супроводжує удача. Нехай все, що тебе оточує, радує тебе, як радуєш собою ти!

***

Дорога матуся, моя Королева краси, моя добра Фея! Вітаю з Днем народження і бажаю казкового життя, без проблем, турбот і суєти. Нехай кожен день буде новою сторінкою з чарівної історії, написаної твоєю Долею. Нехай тебе супроводжують лише удача, любов і везіння, а в серці завжди квітне весна надій!

***

Мамуля, я хочу привітати тебе з Днем народження. Ти стільки ночей не спала через мене, намагаючись надати підтримку та проявити турботу. Ти мене пеленала і росла, лікувала від дитячих хвороб. Тепер я виріс, але почуття любові і вдячності стають тільки все помітніше. Будь ласка, прости мене за дитячі витівки і тривоги, але адже малюки живуть теж. Ти – найкраща матуся, приклад ідеальної жінки для мене. Як же я тебе люблю. Хочу побажати тобі, щоб поруч завжди були рідні і дорогі люди, які обов'язково оцінять твій труд і порадіють близькістю стосунків. Нехай домашнє вогнище вдасться зберегти навіки, адже так хочеться знати, що я і моя родина обов'язково знайде гніздечко в нашій квартирі. Бажаю щастя і гармонії, успіхів у починаннях та позитиву у багатьох сферах життя. Сподіваюся, що мої побажання обов'язково збудуться, незважаючи на численні «але» долі.

***

Бажаю тобі у цей прекрасний день прокинутися не занадто рано, але і не надто пізно, бо ти повинна добре виспатися! Бажаю тобі, що б день був прохолодний, тому що іноді від погоди залежить наш настрій на цілий день! А тому, спочатку побажаю тобі великого настрою, який буде дуже хорошим, якщо не відмінним! Нехай весь твій оптимізм в душі налаштуватися на безліч найцікавіших побажань, може трохи і банальних, які сказані своїми словами, але вони завжди будуть щирими! Зворушливо завжди для мене вітати свою матір з днем народження! Що хочу сказати, може тобі це і будуть багато говорити, але так як твоя дитина, не скаже ніхто! Бажаю тобі щастя, матуся, тому що без нього нікуди і ніяк не прожити! Удачі тобі найбільш вдалою, і великих посмішок завжди!

***

Немає на світі людини ближче і рідніше, ніж мама. Материнська любов – це найсильніше почуття на світі, яке допомагає нам жити на цій землі. Мамо, візьми синівськи слова вдячності за добро і ласку, за поради і розради, коли мені було погано. Бажаю тобі багато радісних днів, світу і удачі. Хай обходять тебе завжди лиха і негоди. Хай доля пошле тобі багато бадьорості та сили. Нехай найяскравіша зірка освітлює твій життєвий шлях. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Немає слів, щоб висловити любов до тебе, моя мила матуся. Низький уклін тобі за все. Ти гідна тільки восхищенья. Я рада вітати тебе в цей прекрасний день, з днем народження. Нехай доля завжди посміхається тобі, нехай удача не проходить повз. Бажаю бути завжди такою гарною, енергійний, молодий, впевненою в собі. Міцного здоров'я тобі, рідна, чистого мирного неба, теплого ласкавого сонечка. Всіх благ тобі, благополуччя, родинного тепла. Нехай надійні друзі завжди будуть поряд, нехай в тебе все буде відмінно.

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі