Щирі привітання з днем народження жінці своїми словами, до сліз

Богиня офісу нашого, сьогодні ти стала на рік старше! Але нітрохи не постаріла, лише душею помолодшала! У день народження подарувати ми тобі вирішили щастя золоту нитку, сили душевної додали, щоб легко змогла по життю плисти. У цей щасливий мить даруємо любов, немов з жіночих книг! Даруємо жінці успіх, удачу, терпіння, даруємо в роботі натхнення! Бажаємо безмежного везіння і життям задоволення!

***

Ти - особлива особистість, ти бачиш життя головним чином в райдужних і позитивних фарбах! Здається, що і сама ти - втілення радості, світла, сонця і щастя. Дорога іменинниця, залишайся такою завжди! З Днем народження!

***

Дорога моя (ім'я)! В цей сонячний день я хочу побажати тобі побільше посмішок, добра, щирості і ніжних почуттів! Нехай тебе оточують вірні, віддані люди, а головними і постійними супутниками твоєму житті стануть любов, терпіння і взаєморозуміння з оточуючими! Кохаю!

***

Колега-жінка, з Днем вашого Народження! Робота - це друга сім'я, адже тут проходить більша частина життя. Ви для колективу вже не просто колега, а й найближча подруга. Хочеться висловити велику подяку вам за ваше ставлення, участь, чудову роботу і оптимізм. Бажаємо багато щастя, здоров'я, любові, процвітання. Ми всі любимо вас як співробітницю і, звичайно ж, як найпривабливішу жінку. Дуже приємно співпрацювати з вами. З Днем вашого Народження!

***

Сьогодні добрий, світлий і особливий день не тільки для тебе, але і для всіх нас! Ми від щирого серця вітаємо тебе з Днем Народження і піднімаємо свої келихи за твоє щастя. Ми хочемо побажати тобі, щоб сьогодні ти була найщасливішою, в оточенні своїх близьких і рідних людей, улюблених і відданих друзів і соратників. Ми хочемо, щоб тебе сьогодні буквально завалили квітами та подарунками, щоб в тебе вибухав салют щастя й захвату і наповнив, який зміг би наповнити тебе позитивом на весь наступний рік. Яка різниця скільки тобі сьогодні виповнилося років, це нікому не цікаво! Без будь-якої лестощів заявляємо, що перед нами стоїть молода, красива, квітуча і повна життєвих сил, здоров'я і енергії жінка. Ми бажаємо, щоб так було завжди, щоб в тебе незмінно жила любов, натхнення, гармонія і творчі пориви. Будь найщасливішою!

***

У день народження в це світле свято бажаю щастя безмірного, здоров'я відмінного, в сім'ю - достаток, в будинку - порядок, в грошах - надлишок, в любові - взаємності, в дітях - продовження, в батьках - розради. Нехай збудеться все найзаповітніше, нехай прийде найбажаніше, нехай згине саме шкідливе.

***

Сьогодні тисячу зірок на небі розсипалися золотим дощем на честь однієї своєї сестри, яка колись в цей день з'явилася на світло. Але на відміну від всіх інших, вона народилася на землі і сьогодні перебуває з нами. Вітаємо тебе, дивовижна і неповторна жінка з твоїм днем ​​народження.

***

Є такі жінки, до ніг яких хочеться кинути весь світ ... А до ваших ніжок, на яких ви ступаєте граціозніше газелі, хочеться кинути все галактики! Прийміть сердечне вітання з Днем народження і найкращі побажання від шанувальника, відданого вам як справжній лицар!

***

Вітаємо з Днем народження! Нехай в житті будуть радість і удача, любов і достаток, повагу і визнання! Нехай близькі люди цінують і балують. Бажаємо Вам побільше щасливих днів і щирих посмішок! Залишайтеся завжди такою чарівною і чарівною.

***

Вітаю тебе з днем ​​народження! Хочеться побажати тобі побільше яскравих емоцій і незабутніх вражень. Щоб паморочилося в голові від любові, а земля йшла з під ніг від щастя. Щоб тебе завжди зігрівали теплі слова близьких і рідних, щоб твого серця ніколи не торкнулася тінь розчарувань. Побільше тобі в житті посмішок і позитиву. Живи, мрій, люби, світися, насолоджуйся, дивуйся. Справжнього тобі жіночого щастя!

***

Сьогодні чудовий і сонячний день. Це тому, що сьогодні один хороший чоловік святкує своє день народження. Ти як троянда, то витончена, то з шипами. Ти мінлива як погода. Але це не дає згаснути і перекрити всі твої найкращі якості. Ми дуже цінуємо твою доброту, щирість, чесність, відповідальність. Перераховувати можна до нескінченності. Будь щаслива! Зі святом!

***

За роки нашого спілкування ти стала для мене дуже важливим і близьким людиною, тому сьогодні я хочу відзначити важливе свято. Хочу, щоб затишок не покидав твоє житло, і нехай буде все серце завжди наповнене теплотою, добром і щастям. Сподіваюся, щодня тебе чекатиме приємний сюрприз. Нехай твій чоловік робить для тебе кожні вихідні смачний сніданок.

***

У день народження твій бажаю я тобі, ангел неземний, жінка улюблена моя, щоб на серці був спокій. Побажаю, щоб для чуда і чарівництва місце було в твоєму домі, щоб зникла з життя суєта. Побажаю я від усіх знайомих тобі, Сонце миле моє, щоб тебе огорнуло вмить щастя, щоб туманом обплела тебе пристрасть і ніжність. Бажаю тобі, щоб все в твоєму житті було просто чудово. З Днем народження!

***

Вітаю з Днем народження дивовижну і прекрасну жінку! Нехай це свято буде самим чудовим, а посмішка цілий рік не зникає з твого обличчя. Бажаю яскравою і казкового життя. Цінуй кожну мить. Знаходь радість в простих речах. І тоді ти відчуєш смак щастя.

***

Ось і настав цей довгоочікуваний для багатьох день, коли можна буквально завалити тебе квітами і засипати теплими словами. В першу чергу мені хочеться побажати тобі всіх благ, які повинні оточувати справжню жінку. Це краса і здоров'я, це радість материнства і любовне щастя, це віддана дружба і успішна кар'єра. Нехай в твоєму житті зустрічаються тільки щирі люди, які не знають злоби, заздрості, ненависті. Ти просто повинна жити у внутрішній гармонії з собою! І не забувати про невичерпне терпіння і горезвісної жіночої мудрості. Нехай твоя душа постійно буде під надихає польоті, адже це так важливо - кожен день отримувати задоволення просто від того, що ти живеш. І знай: твоя сама потаємна мрія обов'язково збудеться. Вітаю!

***

Вітаю з днем ​​народження! Бажаю чарівною краси, шарму і чарівності, тисяч захоплених поглядів і мільйон щирих компліментів, серенад під вікном і квітів з приводу і без! А головне - нехай очі світяться яскравіше сонця від любові і простого жіночого щастя!

***

Ніжна, красива, яскрава - ти завжди найдинамічніша і світла, за тобою слід як від пролетіла комети, що змушує обертатися тобі вслід. Залишайся такою ж стрімкою, вражаючою, приголомшливою спалахом, будь щасливою і даруй щастя у відповідь!

***

Є знамениті історії кохання, про які говорить весь світ, про яких пишуть романи ... Улюблена, нехай наше життя не повна авантюр і пригод, але у мене є ти - моя єдина, і для мене наші відносини - найчарівніша історія кохання всіх часів! В твій День народження я знову скажу тобі «Люблю» і ніжно поцілую, загляну в твої очі ... Будь щаслива, моя любов!

***

У День Народження я хочу тобі побажати, як і в будь-який день твого життя щастя і здоров'я, прекрасних подій і всього самого життєрадісного на шляху. Бажаю любові, бажаю приємних і незабутніх зустрічей, вірних друзів та святкового настрою. Нехай всі заповітні бажання обов'язково виконуються, а всі творчі задумки - реалізовуються.

***

Сьогодні святкує свій День Народження, воістину найкраще творіння Бога, прекрасна і чарівна жінка. Все в тобі поєднується ідеально і неймовірна краса, і грація, і ніжність, і розум, і мудрість. Ти немов випромінюєш світло і доброту. Я хочу побажати тобі в такий день, щоб ти завжди була улюблена і бажана, щоб з тобою поруч завжди була людина, яка зможе побачити все те, що є в тобі і оцінити цей скарб.

***

Привітання з днем народження жінці у прозі

Вітаю тебе з днем ​​народження! Нехай будь-який день твого життя буде наповнений позитивом і оптимізмом, цікавими ідеями та приємними зустрічами. Здоров'я тебе нехай ніколи не підводить і дарує бадьорий настрій. Нехай удача та успіх будуть твоїми постійними супутниками, а будь-які нечисленні труднощі легко долаються.

***

Прийміть будь ласка наші найщиріші і щирі і душевні привітання. У Ваш день народження, ми хочемо побажати звичайних, але в той же час найбільш важливих речей. Щастя, успіху, здоров'я і радості. Виконання всіх мрій, благополуччя і здоров'я. Спокою в сім'ї, в роботі удачі, друзів вірних, за гостинним столом. Що б завжди поруч були рідні та улюблені люди.

***

Найбільшу неймовірно шикарну жінку вітаю з Днем Народження! Бажаю, щоб твою душу наповнило щастя, яке додало б твоїм прекрасним очам ще більшої глибини, щоб в них можна було буквально потонути, тим самим розділивши твою радість.

***

У День народження моєї коханої я можу з гордістю сказати - я щасливіше всіх чоловіків на світі! Адже поруч зі мною щодня справжній скарб - розумниця і красуня, ласкава і добра подруга! Нам не буває нудно, і ми не сваримося, напевно, тому, що закохані по-справжньому ... Я вітаю тебе, любов моя! І бажаю з кожним днем ​​ставати ще щасливішим, знаходити приводи для посмішки і насолоджуватися кожним днем!

***

Чудова, мила, чудова, чарівна, красива, добра, дивовижна і чарівна жінка, в твій день народження від душі хочу побажати ніколи не нудьгувати і завжди відчувати свою перевагу. Нехай в житті не буде похмурих днів, нехай щомиті повно буде щастя, тепла, посмішок і радості.

***

Вітаю з днем ​​народження! Бажаю приємних зустрічей, завжди відмінних новин, радісних подій, щасливих посмішок навколо, вірних подруг. А ще модних обновок, приємних поїздок, романтичних вечорів, палкого кохання і життя, насиченою яскравими враженнями!

***

Процвітання твоїми справами, успіхів в усіх напрямках, приємних сюрпризів від життя, близьких і рідних! Будь щаслива, будь завжди молода і прекрасна! Нехай збудуться всі твої мрії і бажання, а життя тече мирно і спокійно!

***

Бог створив жінку, щоб радувати і надихати Мир! Бажаю тобі в твій день народження завжди зберігати оптимізм, ніколи не сумувати, з легкістю проходити всі перешкоди і не обертатися назад! Все найкраще в житті ще попереду! Бажаю виконання всіх твоїх бажань!

***

Вітаю з днем ​​народження. Сьогодні не дарма такий світлий і яскравий день. Адже сьогодні народилася така чудова і добра жінка. Так нехай же сонечко світить тільки для тебе, та й пташки співають в твою честь. А найголовніше - нехай у твоїй душі завжди буде мир і спокій. А удача, успіх, любов, повагу і радість обов'язково прийдуть до тебе самі. Адже з такою людиною не може бути інакше.

***

На відповідальній роботі, в домашніх клопотах, в теплій дружній компанії, в будній день і вихідний, щоб ви не робили, ми завжди дивимося на вас і дивуємося - перед нами справжня леді! Ви завжди добрі і привітні, обережні і уважні, серйозні і розсудливі, вмієте і сказати вірне слово, і зробити будь-яку роботу всім на диво!

***

Сьогодні мені б хотілося зробити тобі особливий подарунок, тому я попрошу у квітів краси, у дерев - здоров'я, у сонця - промінчик радості, у дня - теплоти, у ночі - таємничості, а у небес - шматочок вічності; заверну все зібране в щастя і прикрашу любов'ю. Прийми мій подарунок. З Днем народження.

***

У день народження прекрасної жінки я щиро бажаю все життя кружляти в танці щастя під музику любові і пісню радості. Нехай по-крупному везе, по вищому розряду вдається будь-яку справу, за покликом вічно закоханого серця слід душа.

***

Дорога, вітаю тебе в цей чарівний день - день твого народження! Вітати таких хороших людей, як ти, - це радість. Від щирого серця прийми мої щирі вітання! Бажаю тобі світлої любові, досягнення своїх цілей, бадьорості, сил, посмішок, гарного достатку в родині, терпіння, успіху, незабутніх відчуттів, захоплюючих подорожей, ніжності і нескінченного здоров'я! Бажаю, щоб у твоєму домі панував спокій, не було бур і негод, щоб діти дарували тепло, а у тебе в очах горів вогник пристрасті!

***

Я так хочу, щоб сьогодні прозвучали найщиріші, найважливіші і найтепліші слова, адже вони будуть адресовані прекрасній жінці, нашої дорогої іменинниці! Нехай це свято прикраситься квітами і подарунками, побажаннями та піснями, музикою і компліментами, віршами і поемами. Сьогодні ми привітаємо ту, якої в світі немає красивіше, мудрішими, добрішими і чарівніше. Тобі, наша люба, тільки тобі сьогодні все наше увагу. Вітаємо тебе з Днем Народження і бажаємо найбільшого в світі щастя, самої ніжно, найвірнішою і нескінченної любові! Нехай сьогоднішнє торжество зарядить тебе хорошим настроєм на весь рік, нехай подарує цілу лавину позитивних емоцій і відкриє собою новий, щасливий, дивовижний, цікавою і глибокий цикл життя. З Днем Народження, будь щаслива, любима і бажана!

***

Мила жінка, сонця творіння, вітаємо вас з днем ​​народження! Бажаємо в цей день отримати максимум приємних компліментів і сюрпризів. Любові, турботи, радості, здійснення мрій і величезного всеосяжного щастя!

***

Мила іменинниця! У тебе сьогодні День Народження, а це значить, що в цей день повинні виконуватися твої мрії! Будь сильною і впевненою в собі, і в тебе все вийде! Нехай твоє життя наповнена буде світлом і теплом, позитивними емоціями, удачею і щирою любов'ю! Бажаємо тобі нескінченного здоров'я і сил, благополуччя і достатку, родинного щастя і розуміння! Люби і будь коханою, адже для жінки, це є основою щастя, і ти, наша дорога іменинниця, не є винятком! Ми хочемо, щоб ти завжди була щаслива, щоб ти завжди посміхалася! Щоб все неприємності та негаразди обходили тебе стороною! Бажаємо тобі тільки найдобріших і найсвітліших моментів! Залишайся завжди на позитиві! Будь завжди здорова! Нехай у серці завжди буде весна! Ти сама сама! Ми тебе дуже любимо! Квітни і пахне, як молодий бутончік троянди!

***

У твій день народження тебе повинні оточувати море квітів, низка дивовижних подарунків і сміхблизьких друзів! Щастя, затишку, побільше нових захоплень, світлого і легкого настрою! Даруй світу тільки позитивні емоції і посмішки - і світ відповість тим же!

***

Жінці рідної, коханої, побажаю в день рожденья я, щоб вона неповторною і яскравою була. Побажаю, щоб Сонце в небі світило тільки для тебе, тобі бажаю, де б я не був, душею відчувати мене. Бажаю я тобі, щоб не нудьгувала, коли не поруч я з тобою, щоб мене, незмінно, прощала. Побажаю тобі я, щоб всі мрії на світлі збулися тільки для тебе. Бажаю, щоб змін подув вітер в твоєму житті!

***

У цей чудовий день ти стала на рік старше, мудріше і красивіше. Я бажаю, щоб ти отримувала ще більше любові, ласки і турботи з боку близьких людей. Адже це - найголовніше в нашому житті. А все інше - не так вже й важливо.

***

У світі багато різних доріг, але я хочу, щоб ти йшла тільки по тій, на якій завжди присутні щастя, міцне здоров'я, удача в справах, вірні друзі і велика і справжня любов! Звичайно, все дуже добре бути не може, таке життя, але на цій дорозі, якщо ти і зустрінеш щось погане, то воно буде таких розмірів, що розгледіти його можна буде за допомогою тільки самого сильного мікроскопа, який, на щастя поки що не винайшли. Будь щаслива, люба!

Джерело: http://vitannya.com/krasivi-privitannya-zhintsi-z-dnem-narodzhennya-svoyimi-slovami/

Коментарі