Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою

З днем народження, дорогий. Бажаю залишатись завжди молодим і щасливим. Океан везіння і посмішок, успіхів у всіх починаннях і товаришів поруч. Будь завжди на позитиву, щоб ніхто і ніщо тебе не засмучувало. Бажаю займатися улюбленою справою і розвиватися!

***

Один! Вітаю тебе і бажаю бути завжди енергійним, ініціативним і імпозантним. Бажаю і далі просуватися по кар'єрних сходах і досягти всіх намічених висот. А твій дім хай стане надійним причалом, де чекають і люблять.

***

Бажаю, щоб кожен твій день був як картинка в телевізорі: Яскравий і ненудний!

***

Бажаю одному дорогому менше дізнатися про поразки, нехай більше в житті буде гідних перемог з найбільш правильних і справедливих рішень. З днем твого народження поспішаю привітати, хай всі клопоти будуть тільки приємні, більше чуді, веселися і жартуй. Нехай тебе всі печалі обходять далекою стороною. Завжди будь-яке діло роби з натхненням і задоволенням. Нехай ніщо не зламає твою силу духу і принципи. Йди впевнено вперед, з великою надією та вірою лад плани. Хай щастя і удача твій дім стережуть, і розуміння буде в ньому повно до краю. Нехай це свято запам'ятається веселими жартами і смєхов бешкетною. Нехай в будь-яких складних ситуаціях на допомогу приходить підтримка хороших і вірних друзів. Зігріє завжди розуміння близьких і рідних, не втрачай цю іскорку в очах і оптимізм в думках. З девізом світлих надій ти багато переможеш.

***

З Днем Народження, друже! Бажаю жити тільки веселим і безтурботним життям повною любові і радості від кожного прожитого дня! Нехай весь світ крутиться для тебе!

***

Друже, привіт! Сьогодні твій День народження, який бажаю гарно відсвяткувати. А також хочу побажати кілограм грошей, 10 кіло — удачі, центнер — щастя і тонни любові! Зі святом!

***

Будь оптимістичний і задоволений життям, як Карлсон, веселий та життєрадісний, як Буратіно, добрий і миролюбний, як крокодил Гена. Будь щасливий, як Іван-Царевич, сміливий і сильний, як Ілля-Муромець, беззаботен, як Колобок. Легко втілюй свої плани в життя, немов Омелько, завжди перемагай ворогів, як кіт Леопольд. Нехай дружина і Прекрасна та Премудра. А життя буде подібної скатерть-самобранку. Нехай все буде - варто тільки побажати!

***

Вітаємо тебе з Днем твого Народження! Бажаємо здоров'я в усі органи і грошей у всі кишені! А так же: машину крутіше, дівчисько краще, зарплату побільше, цікаву роботу дуже, нерозлучних друзів, свят відмінних, гарного настрою і оберемок везіння!

***

Оберігаючи, в труднощах бути поруч.. Радіючи, ділитися успіхом.. Це так просто. Це так класно! Коли раптом стає наполовину легше.. Коли відчуєш себе вдвічі щасливим! Старий, спасибі, що ти є! З днем народження!

***

Друже! Сьогодні день твого народження і я відчуваю себе радісним і щасливим!) Ділюся! Тримай половину! Тепер ми стали щасливішими вдвічі!) Давай підчепимо зараз дівчат і будемо радіти вчотирьох! ) Вітаю!

***

Дорогий наш, вітаємо тебе з днем народження! Нехай здоров'я буде богатирським, дохід — стабільним, дім — затишним, друзі — вірними, робота — цікавою. Нехай тебе завжди оточує любов, в усьому супроводжує удача! Залишайся в будь-якій ситуації таким, який ти є, — мужнім, надійним, впевненим у собі!

***

Напевно дружба — це найпрекрасніше з усього того, що є на світі. І знаєш, сьогодні, в день твого народження мені хочеться зібрати всі самі приємні слова в один величезний мішок і подарувати його тобі. А ще я подарую тобі громовідвід, щоб він відводив від тебе всі негаразди — блискавки.

***

Щасливого дня народження, друже! Бажаю веселого свята, застілля, жартів і приколів, яскравих сюрпризів і побажань. Нехай здійсниться все, до чого прагнеш.

***

Ніколи не знаєш, кого зустрінеш на життєвому шляху. Чи принесе ця людина смуток чи обдарує радістю і душевним теплом. Тому я безмежно щасливий, що саме тебе мені пощастило дізнатися. Адже такого чудового друга дуже важко відшукати в нашому світі! І я від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Будь щасливий!

***

З днем народження, дорогий мій друг. твоя подруга щиро тобі бажає великої удачі, щастя і везіння. Нехай не поменшає в тобі сил, нехай не вичерпається колодязь твого натхнення, нехай натхненою і цілеспрямованої завжди залишається твоя натура.

***

З днем народження, мій справжній, відданий, вірний друже! Бажаю тобі відчувати таку ж підтримку і опору, яку я відчуваю від тебе. А якщо я з чимось не в силах впоратися, то нехай ангел-охоронець підставить своє надійне і сильне плече.

***

Нехай в цей день до тебе приходять тільки хороші думки. Я бажаю тобі знайти ту істину для себе, яку ти шукаєш. Нехай попереду у тебе буде ще сотня днів народження. Бажаю тобі зберегти твоє чудове почуття гумору, яке не раз нас виручало в непрості часи. Залишайся таким же. Адже все хороше, що може бути в людині у тебе є.

***

Бажаю одному своєму в день його народження благополуччя і успіху. Бажаю тобі спіймати птаха удачі за синій хвіст. Нехай всі твої мрії збудуться, а проблеми осядуть на дно океану. Бажаю тобі, щоб ангели тебе оберігали кожну секунду твого життя. Бажаю, щоб ти досяг всього, щоб тебе поважали оточуючі тебе люди. Ти – самий чудовий чоловік на Землі!

***

Друже! Вітаю тебе з днюхой. Бажаю, щоб тобі завжди щастило, а самого тебе везла найкрутіша тачка. І щоб не траплялися на шляху круті гірки. Нехай життя твоє б'є ключем, а в кишенях твоїх завжди будуть ключі від дверей, які потрібно відкрити. Хай дружить з тобою пані Удача. Будь щасливий і здоровий.

***

У прозі складаю я тобі вітання, сьогодні з днем народження тебе вітаю, ти найкраща людина на цьому світі, нехай до тебе сама удача приїде на казковій кареті, в житті мати бажаю саму надійну подругу, цього тобі бажаю я одного ніколи дурницями життя не ускладнюй тобі завжди я допоможу, ти просто знай!

***

У мене є друг, який завжди і в усьому вміє знаходити приводи для радості. Мені іноді здається, що цієї людини просто неможливо зламати, тому що він дуже сильний і мужній. Я сподіваюся, що нікому і ніколи не вдасться тебе зламати, мій дорогий друже. І нехай навіть ніхто і не пробує, бо це не принесе їм нічого доброго. Мій друг, сьогодні День твого народження – це важливий день не тільки для тебе, але і твоїх рідних і близьких. Я хочу побажати тобі лише всього найкращого і самого необхідного саме тобі. По-перше, звичайно, хочеться побажати здоров'я, тому що важливіше і потрібніше цього нічого не може бути. По-друге, хочу побажати тобі щастя. Такого справжнього і довгоочікуваного щастя у вигляді чудової родини. Ти будеш хорошим батьком, тому що ми всі бачимо, як сильно ти любиш дітей. Зі святом, мій друг!

***

Щасливого дня народження, друже! Бажаю тобі безсонних ночей в обіймах палких красунь. Нехай статеве життя буде і на підлозі, і на столі, і в ліфті, і на даху, і інших місцях. Бажаю розпусти, божевільних фантазій, дикого різноманітності.

***

Знаєш, завжди найбільше цінуєш тих людей, які привносять в твоє життя трошки божевільного: необдумані вчинки, спонтанні дурниці. Тому що саме це запам'ятовується. І, нехай такі друзі у тебе вже є (я не буду тикати пальцями) але мені хочеться побажати, щоб ці самі божевілля в твоєму житті траплялися якомога частіше. Щоб потім було про що розповісти. З Днем народження!

***

Це прекрасно – мати такого друга, як ти! І нехай сьогодні не день друзів, а твій день народження, я хочу висловити тобі свою вдячність. Ти дуже багато значиш в моєму житті, і тому я побажаю тобі того, чого бажав би собі, щоб успіх в особистому житті ніколи не покидав тебе! Безмежної тобі любові і миру над твоєю головою! Хай смутку ніколи не затьмарять твого щастя! Я хочу, щоб ти йшов по життю з посмішкою на вустах і ніколи не піддавався ні на чиї провокації!

***

Бажаю одному дорогому у день його народження безтурботно прожити багато днів, щоб ніколи не боліла голова від турбот і життєвих проблем. Нехай твоє серце ніколи не відчуває розчарування в любові і не болить від сухих почуттів. Будь коханою і потрібною. Нехай вибір жінок найкрасивіших буде для тебе завжди великий. Щоб було більше можливостей фінансових балувати себе і не відмовляти собі ні в чому. Бажаю щастя великого, менше турбот і більше позитиву в кожному дні. Нехай завжди вистачає сміливості, терпіння і завзятості долати будь-які труднощі. Нехай частіше на роботі натхнення приходить, свіжі ідеї і неординарність рішень. У сім'ї нехай завжди панує добро, підтримка та розуміння. На своїй вершині успіхів не забувай ніколи друзів, щоб більше було таких веселих свят і незабутніх гучних заходів.

***

День твого народження — це завжди радість від усвідомлення, як здорово, що є ти, як сильна наша дружба і багато значить. Тому я хочу подякувати долю і побажати, щоб нитка нашої дружби тільки зміцнювалася, а наші зустрічі були наповнені щастям і радістю спілкування.

***

Друзів у мене мало. Одні приятелі. Ти єдиний, кому можу «поплакатися в жилетку». За це тебе люблю. Вітаю з днем народження. Я прийду і сьогодні мені не потрібна твоя «жилетка».

***

Будь щасливим, будь здоровим, будь упевнений в собі і успішною! І нехай мрії збуваються не тільки в день народження, але й в кожний момент життя. Я бажаю тобі ніколи не дізнатися, що таке розчарування і зрада, купатися в любові і грошах, пам'ятати, що ніч змінюється світанком, а після дощу на небо завжди повертається сонце. Нехай ніхто не заподіє тобі біль. Не втомлюйся від перемог і звершень, мрій, прагни до зірок і вір у свою зірку удачі!

***

І ось настав чудовий день. Дорогий друже, у тебе сьогодні День народження. З чим я тебе щиро вітаю. Нехай частіше трапляються моменти, коли ти з упевненістю зможеш сказати:» Я щасливий». Нехай гіркоти і образи забудуть до тебе дорогу і в життя твою увійдуть щастя і любов. З Днем народження!

***

З днем народження, друже! Не падай духом ні перед якими обставинами життя і сміливо дивись вперед. Тебе чекає все найкраще!

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі