Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники не у віршах


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники не у віршах

Дорогий дядьку! У Вас сьогодні День народження! Прийміть щирі вітання. Хочу сказати, що Ваша думка є для мене авторитетною і часто допомагає мені приймати вірні рішення. Я просто уявляю, як вчинили б Ви на моєму місці, і відповідь у складних ситуаціях приходить сам. Бажаю, щоб ще довгі роки Ви могли радувати рідних і близьких добрими порадами і заряджати позитивною енергією.

***

З днем народження, дядько! Сьогодні ми скажемо вам чарівні слова – побажання щастя! А я, крім того, хочу додати вам побажання довгих років, здоров'я, якому позаздрить і зубр, а також сил і привольного натхнення, щоб обійти хоч весь світ! Адже я знаю, що в душі ви – любитель свободи та пригод, так нехай у наступні роки вам трапиться відкрити, може бути, нові чарівні країни, або, щонайменше, невичерпні джерела щастя на все життя!

***

Я поспішаю тебе, мій дядько, привітати з самим чудовим і світлим святом, яке зветься Днем Народження! Прийми мої вітання та побажання великого щастя, сили грошей і, звичайно, здоров'я! Нехай твої очі завжди сяють прагненням до успіху і до нових відкриттів! З Днем Народження!

***

Напевно, складно знайти людину, який би любив життя більше, ніж мій дядько. І сьогодні я, вітаючи його з днем народження, не перестаю дивуватися, скільки в ній енергії, позитиву і нестримного веселощів. Мій дядько – людина, яка навіть з самої заплутаній ситуації обов'язково знайде вихід. Для нього просто не існує невирішених питань. Я хочу побажати своєму любимому дяді продовжувати жити в тому ж дусі. Обходити неприємні ситуації стороною і ніколи не опускати руки. Також хотілося б побажати фінансової стабільності. Нехай гроші ніколи не кінчаються, а навпаки, їх кількість лише примножується. Рідний мій дядечко! З днем народження тебе! Нехай все твоє життя буде такою, як сьогодні.

***

З днем народження! Бажаю стабільного доходу, миру в родині, гармонії в душі і, головне, здоров'я зайвим, воно ніколи не буває. Щоб ти завжди був радий тому, що в тебе вже є, але при цьому ніколи не переставав ставити перед собою великі життєві цілі. Нехай за пазухою тебе завжди гріє почуття любові, а улюблена буде надійною опорою в житті. Поглянь на світ свіжим поглядом, розвивайся, радій життю, будь щасливий, здоровий і любимо!

***

Зберігай спокій, бережи нерви, не сміти грошима, не витрачай даремно сили, але не приховуй посмішку, не утаивай щастя, не стримуй радість і завжди, дядько, розраховуй на мою підтримку!

***

У нашій родині сьогодні особливий привід для свята, адже нашому дядькові сьогодні 85! Ми пишаємося Вами! Адже у свої роки Ви утрете носа багатьом молодим людям. Напевно, ніколи я ще не зустрічала такого активного, повної життєвих сил людини. Ви випромінюєте тепло, доброту, веселість, життєрадісність. Я пам'ятаю, як в дитинстві Ви розповідали про всіх горечах і тягостях, які Вам довелося пережити. Але це не зламало Вас, а тільки зробило сильнішими. Ви завжди були прикладом для наслідування для всіх членів нашої сім'ї. І сьогодні, в цей особливий день, я хочу побажати Вам, дорогий дядечко, насамперед здоров'я. Нехай ніколи не вичерпається Ваша енергія. Хай Ваш будинок завжди буде сповнений онуками і правнуками, які пишаються своїм дідом. Спасибі за все, що Ви для нас зробили! З ювілеєм!

***

Дядько, милий і коханий, з святом тебе - з Днем народження! Сьогодні поспішаю тебе привітати щиро, тепло, від душі і побажати тобі багато благ, радості, задоволення, здоров'я, успіхів і захоплень. Будь неодмінно здоровий, веселий, нехай все в житті тобі приносить задоволення і щастя!

***

Дорогий дядьку! У твій День народження бажаю тобі богатирського здоров'я, і казкового щастя, вражаючого успіху і прихильної долі, вірних друзів та вічної любові. Вітаю!

***

Рідний дядько, нехай на твоїй біговій доріжці життя не буде бар'єрів і тупиків. З днем народження! Бажаю тобі протистояти років, залишаючись завжди молодим, з легкістю досягати найвищих результатів і не тільки утримувати цю висоту, але і прагне до нових яскравих перемог.

***

У ювілейний день народження твій, мій улюблений дядечко, бажаю тобі, щоб щастя не кінчалася, щоб на роботі все виходило, щоб жила сім'я твоя в любові й ласці, щоб думки перетворювалися в казки, щоб люди тобі спасибі говорили, щоб начальство цінувало, а вся робота трималася лише на тобі! Зі святом, з прожитим роком!

***

Дорогою дядько, дозволь мені привітати тебе з Днем Народження! Що ж тобі побажати?! Звичайно ж, всього самого хорошого і доброго. Ти для мене рідна людина, і це багато значить! Нехай у твоєму житті буде тепло, світло і затишно. Успіхи в справах, нехай тебе не залишають, щоб доля не була до тебе сувора, нехай вона тебе не ображає. Щоб все задумане здійснювалося. І, звичайно ж, мені хочеться тебе подякувати, подякувати за те, що ти завжди старанно брав участь в моєму виховання, і завжди спрямовував на правильний шлях. Дякую за мудрі поради, за те, що ти є, велике тобі спасибі! З святом і всього самого найкращого!

***

Вітаючи тебе, дядько, з днем народження, я зобов'язана сказати, що ти самий щирий і добрий чоловік. Ти даруєш тепло і радість людям. У дитинстві і зараз ти залишаєшся кращою дядьком для племінниці, для мене. Я хочу, щоб наша дружба була вічною. Бажаю тобі міцного здоров'я, більше посмішок і приємних днів в твоєму житті.

***

Бажаю улюбленого дядька успіху, безмірної удачі, людяності, нехай праця приносить лише багатство і цілі грона золотих монет, бажаю тобі, щоб крутилася голова від щастя, щоб частіше посміхався і радів життю, щоб весь світ сяяв всіма барвами веселки! З днем народження, наш милий, нехай тіло твоє наповнить богатирська сила і здоров'я! Племінник.

***

В день твого народження хочу привітати тебе і від душі побажати фінансового достатку, стабільності в справах і досягнення всіх намічених цілей. Нехай робота приносить радість, нехай збудуться найпотаємніші мрії, в родині панує гармонія і взаєморозуміння, а друзі завжди будуть з тобою!

***

Дядько, бажаю казкових подорожей в світи за тридев'ять земель, де радісні ріки омивають береги з щастя, де фонтани з успіху наповнюють душі шампанським з любові, не залишаючи похмілля на ранок! З днем народження!

***

З днем народження вітаю Вас! Спочатку хочу побажати здоров'я, яке безумовно є основою всього. Нехай у Вашому житті будуть розкриватися всі можливості для вирішення будь-яких справ. Нехай в житті складається всі продуктивно і з гідністю.

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб життя було сповнене творчості: щоб до тебе приходила муза і приводила подруг! Бажаю успіхів у спорті: щоб улюблена команда завжди перемагала! Бажаю бути самим класним хлопцем на світі: завжди будь собою!

***

Дорогий мій дядько, з днем народження! Я бажаю тобі бути самим радісним, щасливим, коханим, найкрасивішим чоловіком на світі, вихованим, ввічливим, благородним, розсудливим, спокійним, ніжним, чарівним, активним, артистичним, швидким, спритним, сильним, душевним, життєрадісним — самим, самим, самим на всьому білому світі.

***

Мій улюблений дядечко! Хочу привітати тебе з днем народження і побажати безліч благ. В першу чергу, звичайно ж, міцного здоров'я та чудового настрою. Нехай всі твої задуми обов'язково збудуться і принесе корисні плоди. Нехай бізнес процвітає, купюри додають вагу твоєму портмоне, а в гаражі оселиться не один шикарний автомобіль. У відпустку, природно, на півдня до солоного моря і так кожен рік насолоджуватися блакитними берегами. Нехай у тебе все буде на відмінно, адже інакше бути не може.

***

Дорогий і улюблений дядько, вітаю тебе з днем народження! Нехай життя твоє буде веселою і барвистою веселкою, нехай всі твої ідеї і задумки приносять величезні плоди, хай серце твоє не радіє кожному дню, нехай з тобою завжди буде удача і везіння.

***

Є у мого(моєї) матусі (татусі) рідний брат, і це мій справжній товариш і у всіх справах порадник—мій улюблений і самий чудовий дядько! У день його народження я від усього широкого і щирого серця побажаю йому богатирського здоров'я, благополуччя в його міцній сім'ї, вірних і відданих друзів і само собою, щоб він у всі часи залишався для мене моїм приятелем і кращим дядьком в світі! Нехай доля веде його по життю тільки широкою, відкритою дорогою і в цьому шляху у нього довіку не було б перешкод і проблем! Нехай всі його рідні та близькі подарують йому сьогодні свою душевність, повагу і любов! З днем народження мій дорогий дядьку!

***

Дорогого дядька я сьогодні від себе і від усієї нашої родини бажаю як слід повеселитися на своєму головному святі і, звичайно ж, бути щасливим! Ми вас цінуємо не за щось одне, а просто за те, що ви є у нас! Ви завжди бажаний гість у нашому домі, і сьогодні ми бажаємо великого щастя вам і вашій родині, усім нам дуже пощастило, що у нас такий дядько! Нехай у вас буде свято кожен день, або спокійні, у всіх відносинах благополучні будні!

***

Бажаю улюбленого дядька в день його народження, щоб летіло привітання за тобою хоч на край світу, даруючи щасливі миті, хай широкою рікою тече за тобою успіх, а на її тінистих берегах – сидять сині птахи удачі. Я хочу подарувати тобі всі фарби світу, сонячні промені і краплі дощу, які барабанять по склу! Прийми все це в подарунок! Твоя племінниця.

***

Самого чудового дядька на світі племінниця вітає з днем народження! І бажаю, щоб у кожного був такий дядько, як у мене. Ти найкращий у світі. Нехай у тебе все буде добре. Нехай твоє життя налагодиться. Бажаю тобі процвітання в кар'єрі і зростання. Нехай тобі вдаються всі справи і все буде відмінно.

***

Племінник свого рідного дядька бажає, щоб він відкрив у день свого народження нову сторінку в житті, щоб зміг злетіти на крилах мрії вище хмар, щоб зробив стрибок у кар'єрі, щоб відчув солодку любов тітки, щоб знайшов спокій у душі і радість в серці! Ми завжди будемо поруч з тобою, підтримувати і цінувати тебе!

***

Дозволь тебе привітати, дядько, і залишити кошик побажань. Хай доля щедро подарує тобі лише самі добрі і радісні, яскраві враження і насичені емоціями приємні події, події та думки. Нехай здійсняться всі заповітні красиві мрії, задуми і твої давні бажання - навіть самі сміливі, відчайдушні і, здавалося б, нездійсненні.

***

Тебе не налякати труднощами. Ти справжній цар звірів. Ти господар свого життя. Ти чоловік свого слова і справжній красень. Дядько, залишайся завжди таким же крутим і класним. Всього тобі самого найкращого і незвичайного!

***

Сонечко яскраво світить, пташки співають! Разом з природою я тебе вітаю з днем народження! Дядько, головне, щоб ти не хворів, відчував себе завжди добре. Нехай твої невдачі будуть в минулому, а в майбутньому в тебе все виходить. Бажаю, щоб всі твої плани втілилися в життя. Я тебе люблю і поважаю, твоя племінник.

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Коментарі