Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою

Кохана, щиро вітаю тебе з днем народження. Бажаю передусім міцного здоров'я, успіхів у всіх починаннях. Нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться, хай фортуна обов'язково посміхнеться тобі. Будь завжди таким ніжним, красивим. Нехай удача чекає тебе попереду. Ти краще за всіх, мій єдиний, і гідний тільки захоплення. Бажаю тобі всіх благ, відмінного настрою і благополуччя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе. Будь улюбленцем не тільки у мене, але й у долі.

***

Коханий, мій самий любий чоловік на землі, бажаю тобі гігантського здоров'я, його ні чим не відновиш, душевного спокою, його ні за яку ціну не купиш, неймовірної удачі у всіх наміри.

***

З днем народження, мій дорогий, цілую тебе і міцно обіймаю! Нехай кожен твій день буде наповнений щастям і посмішками, поруч будуть друзі і близькі, а в серці завжди палає вогонь!

***

Користуючись незламним правом коханої, дарую тобі імунітет до будь-яких незгод, смутку і випадковим образ! Нехай твоя сонячна посмішка прикрашає кожен мій ранок! З торжеством народження!

***

Коханий мій! Якщо б тільки я була чарівницею, я б міг виконала всі твої бажання, але у мене немає чарівної палички, тому я просто завжди буду поруч. І в твій День народження, сказавши, як сильно я люблю тебе, побажаю тобі здоров'я і святкового настрою, натхнення і удачі, і нехай кожна мить твого життя буде неповторним і дивовижним!

***

Яка чудова погода стоїть за вікном. Там так тепло, що аж не віриться, що нещодавно була холодна погода. Сонечко стрибає в хмарах, як ніби на великій білій перині. А маленькі промінчики, сонячні зайчики скачуть по землі, радіючи. Все радіє життю. Співають пташки на деревах, коти і кішки з важливим видом прогулюються уздовж річки. А деякі, такі нахабні, що просто вляглися на порожні лавки, і зовсім не збираються з них злазити. Ось в такий чудовий день ми хочемо привітати тебе з твоїм днем народженням. Нехай у тебе завжди все буде добре. Мені, правда цього дуже хочеться. Тому що коли щаслива ти, тоді і я щаслива. Удачі тобі в усьому, щоб ти не починав робити. Знай, що твоя вірна подруга завжди буде знаходитися поблизу тебе, щоб в будь-який момент допомогти тобі!

***

Мій улюблений, я вітаю тебе з твоєю черговий датою. Нехай всі цілі, які ти собі намітив, легко здійснювалися. Нехай не буде тебе лякати труднощі. Я завжди з тобою, я завжди поруч. Я буду тебе надихати. Приймай мої найкращі побажання і залишайся завжди кращим.

***

Сьогодні у тебе найважливіший день в житті – дата твоєї появи на світ! Перед тобою дорога, маршрут і швидкість проходження якої тобі тепер належить вибрати самостійно! Твої батьки і друзі, звичайно ж, завжди залишаться для тебе тими мудрими порадниками, до думки яких ти, як і колись будеш прислухатися, але рішення тепер належить приймати самому, і від їх правильності буде залежати вся твоє подальше життя! Я хочу, щоб в житті ти був щасливий! Не відмовляй людям в допомозі, будь уважний до оточуючих! Не поспішай наробити не обдуманих вчинків і одночасно спіши жити! Задавай питання і неодмінно знаходить відповіді! Ятера заплановане і відразу ж плануй нове! Радуйся, дивуйся, відкривай! І пам'ятай, що у тебе є я, твоя половинка, яка готова з тобою розділити всі радощі і печалі! Іменинник, люблю тебе!

***

Вітаю я тебе з днем твого народження! В ювілей дарую тобі успіх і в роботі завзяття. Побажаю тобі, чоловік, щоб тобі заступилася доля, щоб ангели тебе оберігали. Нехай тебе гріє моя любов!

***

Улюблений мій чоловік, мій дорогий і важливий людина, вітаю тебе з днем народження. Нехай поклик твого серця завжди приводить тебе до перемоги і успіху, нехай у наших стосунках завжди панує гармонія і взаєморозуміння, нехай ніщо не зможе завадити нашому щастю, нехай твоя натура не знає поразок, нехай на Землі не існує страхів для твоєї душі.

***

Коханий мій! Я сьогодні хочу побажати тобі вірити в казку! Адже саме казка дарує це неймовірне відчуття чудес! Я бажаю, щоб кожен день у твоєму житті відбувалося яке-небудь маленьке диво! З днем народження, рідний мій! Щастя тобі!

***

Бути може, цей чудовий свято міг би означати для нас більше. Бути може, ми могли б провести його в Монте-Карло або на Багамах. Але яка різниця, де дарувати тобі свою любов, якщо нам скрізь світло і тепло поруч? Ти – той самий принц, про яке пишуть у казках. А я – та сама щасливиця, якій вдалося цю казку зустріти. Давай разом писати нашу казку, нехай у неї буде маленьке смеющееся продовження. З днем народження, мій принц.

***

Коханий мій! Нехай навіть у негоду тобі сонце світить Хай завжди тобі буде під силу подолати будь-які випробування долі, а на твоїй життєвій дорозі зустрічаються лише вірні люди. Бажаю бути терплячим, мудрим, лагідним, добрим, вірним. Будь непереможною опорою для тих, хто тебе любить і дорожить тобою. Нехай твоє тіло повнитися здоров'ям, серце любов'ю, голова чистими думками, а душа теплом!

***

Коханий мій, я хочу зізнатися, що немає людини великодушне, відважніше і відданіше, ніж ти! І це не все твої чудові якості - їх набагато більше! Не хочу витрачати на це час - хочу просто бути поруч, піклується про тебе, оберігати і міцно любити!

***

У житті не буває ідеальних людей! У кожної людини є свої недоліки і достоїнства! Коханий! Я готова жити з твоїми недоліками все життя! Тому що вони твої і тільки твої! Не потрібен мені ідеальний! Мені потрібен ти! З днем народження! Люблю тебе!

***

Сьогодні День Народження мого коханого хлопця! Цей мега позитивна людина, з хорошим почуттям гумору може підняти настрій в будь-якій ситуації, саме за це я його дуже ціную! І, звичайно ж, не тільки за це! Ти неймовірний, сильний, з красивою душею людина! Я дуже щаслива, тому що я можу бачити твої старання та успіхи, твій прогрес і розвиток! Я вчуся саме в тебе, ти – мій кумир, ти – мій герой, ти - мій взірець для наслідування, а головне – ти мій коханий! Попереду багато цікавих справ і блискучих вершин, які ми зможемо подолати всі разом! У нас з тобою ще буде багато чого, але одне нехай залишається незмінним... Наша любов, яка з кожним днем стає лише сильніше! Всі найкращі побажання сьогодні для тебе одного: здоров'я, яскравих емоцій, нових точок на карті, усмішок і перемог! Гарного тобі сьогоднішнього відзначення свята Народження, і відмінною життя до наступного!

***

Мій коханий, з днем народження! Як я рада, що доля подарувала мені такого хлопця, як ти і мені теж хочеться стати для тебе таким же дорогим подарунком, з яким ти захочеш провести все своє щасливе і довге життя, не розлучаючись зі мною ні на секунду!

***

Хай в житті твоєму ніколи не буде великого горя, так як я люблю тебе сильно, і завжди готова за тебе молитися! Бажаю тобі по простому, але від усієї душі не живи так, як тобі це диктує суспільство, а навпаки - живи у щасті, і до того ж - величезному щастя, і нехай всі нехороші люди заздрять! Нехай погода завжди залишається такою красивою, і особливо за твоїм віконцем! Бажаю бути коханою своєю сім'єю і всій ріднею! Нехай саме в світі живеш ти не тільки з самим собою, але і з людьми оточуючими! Бажаю найбільших тобі успіхів, які зроблять тебе ще більш вмілим і успішним! І нехай ніякі негаразди не зможуть обламати тебе, адже з тобою я, яка підтримає в скрутну хвилину! Нехай мирне небо, і тільки воно, буде над твоєю головою! Удачі і пригод в подорожі! Нехай твоя мама довго живе, тому що вона прекрасна людина, адже Вона народила тебе коли-то!

***

Нехай в житті буде тільки успіх, і нехай удача дивиться на тебе – прихильно! Бажаю тобі своїми словами, мій улюблений і рідний, щоб в серці ніколи не змогла прокрастися туга – туга за щастя, радісної справжнього життя. Нехай завжди знайдеться щось або хтось, хто або що зможе тебе зробити таким, яким бувають всі діти в дитинстві – щасливими просто тому, що вони живуть, їдять солодощі і гуляють цілий дні, дразнясь і бавлячись! Тому бажаю тобі таких же дітлахів, щоб вони змогли завжди робити тебе молодим заново і просто радісним! І нехай над твоїм будинком частіше з'являється веселка після дощової бурі – як у реальному житті, так і в душі! Бажаю нових змін, які будуть тільки на краще! Нехай природа і погода – буде чистіше, щоб легше дихалося завжди, навіть – в місті! Усмішок найкрасивіших і зворушливих!

***

Мій самий любий і коханий чоловік, я хочу привітати тебе з твоїм днем! Кожен рік в цей день я починаю з одного і того ж, сьогоднішній день не буде винятком. Я хочу привітати твоїх батьків, а також хочу сказати їм величезне спасибі за те, що ти є в моєму житті. Я бажаю тобі здоров'я, сил і енергії – все це потрібно тобі для того, щоб ти зміг досягти всіх своїх цілей, реалізувати всі плани і мрії. Я впевнена, що у тебе все вийде, потрібно лише трохи почекати і прикласти зусилля. Я обіцяю зі свого боку надати всю підтримку і допомогу. Будь певен, що ти не один, тому що у тебе є я, є твоя родина, твої близькі і рідні. Ми всі дуже любимо тебе, пишаємося тобою і твоєю завзятістю. Все буде просто чудово, мій улюблений. Найголовніше, що ми з тобою разом, що ми підтримуємо один одного, а все інше буде.

***

Я вітаю тебе з днем народження, мій славний, дорогий, коханий чоловік. Бажаю не просто досягати успіху у всіх справах, але і з кожним разом домагатися значних успіхів. Нехай коштів вистачає на всі бажання, хай сил вистачає на всі прагнення, та нехай моя любов завжди буде твоєю музою для плідних ідей.

***

Сьогодні – твій найкращий день у році, День народження, і у святковій суєті, коли будинок сповнений гостей, я ловлю кожен твій погляд і посмішку і, нарешті, знайшовши хвилинку, міцно обіймаю, так, що чую, як б'ється твоє серце... Коханий мій! Я, не соромлячись нікого, хочу ще раз зізнатися в любові до тебе, такий великий, що її не з чим порівняти! Люблю, ціную і дорожу тобою! Будь щасливий по-справжньому, сміливо дивися вперед і виконуй мрії!

***

З днем народження, мій коханий! Зі святом тебе! Напевно не дуже добре, що після першого погляду на тебе моя дах поїхала у довгострокову відпустку. Але безсумнівно просто чудово і безперечно дуже чудово, що до мене прилетіла справжня любов. Так що, в принципі, дах може не повертатися...

***

Я бажаю тобі зіркового життя! Нехай ростуть зірки на твоїх погонах, і з роками збільшується їх кількість на коньяку, який ти п'єш, і на готелях, де тобі доведеться зупинитися. А зоряне небо над нами нехай буде свідком такою ж ніжною і трепетною нашої з тобою любові!

***

Хочу привітати тебе, мій неймовірний і самий улюблений чоловічок, з Днем народження! Сьогодні тільки твій день, але повір, що цей день для мене важливий так само сильно, як і для тебе. Я хочу побажати тобі виключно того, що допоможе тобі відчути себе найщасливішою. Я хочу, щоб це відчуття не покидало тебе протягом усього твого життя. Повір, що заради цього я готова піти на все, тому ти можеш не сумніватися. Любимочка мій, я хочу побажати тобі завжди і у всьому домагатися найкращих результатів. Хоча ти знаєш, що для мене будь-твій результат є значним і знаменним, тому що я бачу, як ти стараєшся, скільки сил прикладаєш для цього. Нехай цей День народження буде наповнений самими яскравими емоціями та враженнями для тебе. Знай, що я ніколи тебе не сумнівалася і не сумніваюся.

***

Бажаю тобі не зупинятися ні перед чим на шляху до своїх мрій, пам'ятати про те що я тебе кохаю і просто бути щасливим!

***

Коханий мій, ми з тобою, як дві половинки, і яке щастя, що ми змогли зустріти один одного на життєвому шляху. І хай наше щастя буде цінним і вічно. А наша любов і щастя світить нам багато років і не гасне. З Днем Народження, коханий!

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі