Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою

Діти – це квіти життя, які без кінця прикрашають наше життя. І якщо задуматися, це насправді так. Дивлячись на тебе, моя улюблена дочко, я розумію те, що ти неймовірно прекрасне. І це змушує мене так сильно радіти. Зараз, коли ми зібралися за великим святковим столом, я готова казати тобі слова вітання, який в будь-якому разі підуть тобі на користь. Сьогодні у нас не звичайний день. Велику кількість гостей і безліч клопотів. Але, як би складно не було з усім впоратися, я роблю це тільки для тебе, і тому багато мені набагато легше змиритися. Сьогодні твій день народження доню, і ти повинна розуміти те, що тепер ти стала старше на цілий рік. Ось чому тобі треба вже навчитися приймати самостійні рішення, які допоможуть тобі впоратися зовсім. І щоб не сталося, просто пам'ятай про те, що біля тебе завжди буду знаходитися я, щоб допомогти тобі зовсім.

***

Погода вирішила порадувати нас своєю теплотою. Незважаючи на те, що ці останні дні літа, сонечко все одно стоїть високо в небі і віддає людям своє останнє тепло. Як би мені хотілося, щоб всі твої дні народження починалися з таких прекрасних утр. Ти моя мила донечка ще така крихітка, що я навіть не можу злитися на тебе з-за твоїх витівок. От ти зараз стоїш навпроти мене у красиве платтячко і посміхаєшся. І твоя усмішка, повір, висвітлює весь наш будинок. І нехай ти не красуня, ти все одно хороший дитина. Твоє радісне настрій і позитив, який виходить від тебе хвилями, робить тебе неповторною маленькою дівчинкою. Мені б хотілося тобі сказати: удачі та щастя!

***

Наше сонечко, з Днем Народження тебе ми вітаєм, і бажаємо тобі — хай щастя гойдає тебе на спокійній смарагдовою хвилі, в затишному, зручному, чарівному світі. Нехай удача стане подругою тобі, а любов буде солодкою, приємною — як мед!

***

Яку б дорогу ти не вибрала - ми бажаємо тобі здійснення всіх мрій та планів! Будь мудрою і вмій приймати зважені рішення. І нехай твоє завзяття і професіоналізм приносять свої плоди, дарують позитивні емоції і наповнюють життя яскравими фарбами і враженнями!

***

Космічного щастя і везіння бажаю тобі, моя маленька зірочка! Доню, нехай іменинний день сяє радістю і переливається різнобарв'ям посмішок. Нехай стежка твого життя перетвориться на широку дорогу успіху і удачі!

***

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

З Днем Народження тебе, мій ніжний янголятко! Мій промінчик радості! Моя солоденька апельсинка! Моя любименькая донечка! Хочу побажати тобі жіночого щастя і море чудових моментів у житті! Завжди будь такою відкритої, великодушної і доброю дівчинкою! Ніколи не сумуй, і завжди йди до своєї мети! Хочу побажати тобі взаєморозуміння з близькими любові! Хочу побажати взаємних почуттів з коханою людиною! Хочу побажати тобі яскравого блиску твоїх чарівних очей! Звичайно ж, хочу сказати, щоб ми завжди з тобою йшли рука об руку, ніколи не розлучалися, незважаючи на всі наші непорозуміння! Адже ми з тобою рідні душі, і ближче нас з тобою немає нікого на білому світі! Донечко! Нехай небеса зберігають спокій твоїй душі, нехай ангел-хоронитель береже твоє життя, а я буду берегти свою любов до тебе! Нехай тебе завжди оточує турбота, увага і щире захоплення, тому, що ти сяєш, як сама яскрава зірочка!

***

Доню моя, ти стала зовсім дорослою. Дивитися на тебе одне задоволення – адже ти прекрасна! Краса твоя доповнюється самими високими душевними якостями. Бажаю, щоб збулися всі твої дівочі мрії і ти обов'язково зустріла свого казкового принца! З Днем народження, люба!

***

Моя донечка стала ще на один рік старше. Час летить з шаленою швидкістю, так що мені слід запам'ятати, щоб потім насолоджуватися спогадами. Ось зараз, наприклад, я постійно згадую той день, коли ти народилася. То було просто неймовірне відчуття радості і щастя, яке з тих пір я відчула всього кілька разів. Я дуже хочу привітати тебе, моя маленька. Так, я завжди буду тебе називати малою, навіть якщо тобі буде років сорок. Ти назавжди залишишся моєю улюбленою донькою, моєю донечкою і навіть малятком. Я тобі бажаю всього найкращого і чудового, моя дівчинка. Нехай все у тебе в житті буде саме так, як ти хочеш. Моя дівчинка, я дуже хочу завжди бачити тебе щасливою, так що буду частіше з тобою вибиратися на вихідні куди-небудь. Вдалого і щасливого свята тобі, моя маленька.

***

Мила донечко! Щиро і від душі вітаю тебе з днем народження. Нехай у цей день небеса подарують тобі самого відповідального і найщедрішого ангела-хранителя, який буде не тільки захищати тебе від темних сил і небезпечних спокус, але і вести тебе у ту сторону, де тебе будуть чекати дуже хороші, світлі люди, прекрасна погода, комфортні умови життя та чудові радісні, по-справжньому щасливі моменти!

***

Рідна і кохана, найкраща донька, ти вже давним-давно перестала бути дитиною. Ти вже будуєш своє особисте життя, але при цьому доля продовжує радувати і захоплювати тебе. Хочу привітати з Днем народження, який заслуговує того, щоб бути відзначеним в тісному колі сім'ї. Бажаю впевненості в цьому успіху і активного просування до поставленим цілям, відкриття дивовижних граней життя. Приймай щирі вітання та побажання щастя, здійснення бажань, активної реалізації. Нехай у долі ніколи не буде горя і бід, горя. Ти обов'язково досягнеш того, що хочеш, знайдеш можливості для своєї реалізації і проявиш все, на що здатна. Будь ласка, залишайся розумною і впевненою в собі, справді красивою. Ти заслуговуєш тільки самого кращого, а я з твоїм батьком завжди раді твоїм успіхам. Дорога, ти – наш приклад.

***

Ти завжди була допитливою і веселою непосидою. У дитинстві твоя енергія била ключем і я просто не встигала за тобою. І мені дуже подобається, що ці якості перейшли в твоє доросле життя. Твоя допитливість перетворилася на спрагу знань, у тебе є інтерес до життя, до всього нового і прогресивного. А твоя невгамовність стала тією енергією, яка додає сил, оптимізму і не дає тобі привід опускати руки у важкій ситуації. Я дуже рада бачити твій позитивний настрій і вміння домагатися свого. У день народження я бажаю тобі нових дивних відкриттів, незабутніх подорожей, виконання бажань і фантастичних досягнень!

***

З днем народження моя донечка, ти моя найяскравіша зірка, хочу завжди бачити тебе щасливою, повною енергії і сили жити! Ніколи в житті не опускай рук і нехай удача завжди йде попереду тебе. І що б не трапилося, пам'ятай, мама завжди поруч. Дякую тобі за твоє тепло і турботу, ти дуже багато для мене в цьому світі! Нехай знають всі, ти — найкраща донька в світі!

***

Люба люба донечка, світлий мій янголятко! нехай в твій день народження все іскриться веселощами, сміхом, день буде наповнений хвилюючими і зворушливими моментами, а на кожному кроці тебе чекають приємні сюрпризи. Будь здоровою, щасливою, коханою оточуючими тебе людьми.

***

Мила донечко, з днем народження тебе. Дорога, бажаю, щоб ти завжди залишалася щасливою і міцно коханої. Нехай життя дарує тобі безліч шансів на удачу, блискучих ідей, веселих емоцій, яскравих радісних моментів і подій.

***

З днем народження, доню. Будь щаслива, рідна. Нехай сили землі тобі забезпечать стійкість під ногами і впевненість у собі, нехай води світу змивають з твого шляху всю печаль і смуток, нехай вогняне полум'я палає яскравим світлом любові, нехай у твоєму житті витає повітря щастя і благополуччя.

***

Знаєте, який сьогодні день? Сьогодні День Народження у найкращій, турботливою, найкрасивішою, милої дівчини, дотепної подруги, турботливою і найгарніший доньки! Ти моя опора і підтримка! Ти знаєш всі мої думки, хороші і погані, дурні і дуже дурні, божевільні ідеї, але найголовніше, що, не дивлячись на все те, що було, ми нероздільні! Ми відчуваємо один одного з тобою, як єдиний організм! За весь час у нас були найкращі, смішні і не дуже, божевільні і найголовніше незабутні емоції, враження, ситуації! Я дуже рада, що ти частина моєї родини, донька! Я бажаю щоб в майбутньому в тебе було ще більше крутих, найсмішніших незабутніх ситуацій і океан вражень! Я дуже сильно тебе люблю! Всім батькам бажаю мати таку дочку, як ти, а тебе ні з ким ділити не хочу! Т тільки моя, моє золотко, моє щастя! З Днем Народження, мій скарб!

***

Моя маленька, я вітаю тебе з твоїм святом! Сьогодні ти стала ще на один рік старше, а це значить, що незабаром у тебе буде своя сім'я. Я зараз насолоджуюся кожною миттю, проведеною з тобою разом, тому що потім я буду постійно нудьгувати по тобі. Але я дуже хочу, щоб ти була щаслива, тому у першу чергу хочу побажати тобі море щастя. Нехай все твоє життя буде яскравою, цікавою, позитивною, щоб ти отримувала задоволення від кожної миті. Я дійсно дуже сильно переживаю за тебе, тому що хочу, щоб ти була задоволена своїм життям. Моя дівчинка, хай ніякі біди і тривоги не встають на твоєму шляху. Але в будь-якому випадку ти завжди повинна бути впевнена в тому, що все у тебе буде добре, що ти зможеш вирішити будь-яке питання. З Днем Народження тебе, моя кохана дівчинка! Будь самою щасливою!

***

Моя дорога, улюблена донечко! Вітаю тебе з цим радісним і урочистою подією – Днем твого народження! Від усього серця бажаю тобі зустрічати посмішкою і позитивним настроєм кожен новий день! Нехай твоя усмішка і далі зігріває всю нашу родину! І нехай здійсняться найзаповітніші мрії!

***

Наша рідна донька, ми хочемо привітати тебе з тим, що ти вступаєш в новий життєвий етап. Насправді, нам досить складно повірити в те, що ти так швидко виросла, тому що ми наділялися, що час буде йти так, що ми все встигнемо. Я дуже хочу привітати тебе, рідна наша. Ти ж знаєш, що твій тато завжди готовий захистити тебе, але ти у нас виросла самостійною дівчиною, яка все зможе зробити сама. Твоя мама завжди готова допомогти порадою, ну а я тоді буду просто стояти на варті твого здорового сну, тобто буду заважати всяким фільмів і серіалів, щоб вони дозволяли тобі нормально висипатися. Ми хочемо, щоб ти досягла всього, про що ти мрієш, тому що нам важливо, щоб твої мрії збувалися. Якщо треба, то я буду далі прикидатися Дідом морозом, щоб ти дозволяла робити тобі серйозні подарунки. Будь самою щасливою, наша люба донечка.

***

Донечко! Є у нас тобі одну пораду! Послухай своїх старих, ми поганого тобі ніколи не порадимо! Живи на світі з радістю про кожному дні, і роби все з щирою добротою! Ніколи зло не зможе перемогти добро твого серця і тоді доля посміхнеться тобі! Будь хорошою людиною, люби свою сім'ю, цінуй друзів і подруг, пам'ятай своїх батьків! Бажаємо тобі отримати від життя все, що тобі потрібно для повноцінного щастя! І нехай доля не грає з тобою в піжмурки і не ховає від тебе те, що ти заслужила! Ми щиро віримо, що виховали тебе гідною людиною, ми знаємо, що твоє щастя не за горами! У тебе все буде добре, тому, що ти народжена в любові й ласці, довірі і розумінні, і так само вихована! Ти народжена для того, щоб бути щасливою дочкою, дружиною і матір'ю! З Днем народження тебе, наша казочка, наш бутончик троянди, наш скарб!

***

Моя донька найкраща на світі – так вважає кожна мама. Але ти найкраща з найкращих і мене не хвилює, якщо хтось з цим не згоден. Ти добрішим, красивіше, заботливей і безупречней всіх дочок планети. Сьогодні я бажаю тобі безмежного щастя. Ти, як ніхто інший, його гідна. Нехай твої сяючі очі несуть світові добрий світ. Я тебе дуже люблю і вітаю з нашим спільним святом — днем твого народження (адже Я теж маю до цього якесь відношення...).

***

Кохана, коли ти посміхаєшся, моє серце наповнюється радістю, а коли ти засмієшся, мою душу розриває від щастя, коли ти щаслива, щасливий і я. Щастя тобі, моя рідна, любові і тепла у всьому!

***

Бажаю залишатися життєрадісною і здоровою! Нехай частіше світиться посмішка на обличчі, а з'являються сльози тільки від щастя. Я люблю тебе - і бажаю бути по-справжньому щасливою! рейтинг:

***

Моя мала, донечка моя, я дуже сильно люблю тебе! Я вітаю тебе з твоїм святом, ти сьогодні тала ще на один рік старше. Зовсім скоро у тебе в самої вже буде сім'я, адже здавалося, що ти вчора народилася. Я хочу побажати тобі, моя рідна, море удачі, море щастя, любові і терпіння. Не забувай, що не все виходить так, як ми хочемо, але всього цього можна домогтися, потрібно лише трохи потерпіти. Я хочу порадити тобі, щоб ти цінувала кожну мить, тому що воно унікальне, воно більше не повториться. Мені здавалося, що ти довго будеш залишатися малою, а зараз я дуже шкодую, що не фіксувала кожен момент. Дівчинка моя, я хочу побажати тобі ще і здоров'я, тому що воно ніколи зайвим не буває. Нехай ніякі тривоги і проблеми не заважають тобі, не змушують тебе сумувати. Пам'ятай, що я завжди поруч, я готова підтримати тебе і допомогти тобі, моя донька.

***

Бажаю, щоб твоє щастя тривало вічно, щоб всі твої мрії збулися, а бажання здійснилися! Рости собі і нам на радість! Я завжди знала, що ти виростеш красивою, розумною і талановитою, що в тебе вистачить наполегливості знайти свою дорогу в житті.

***

Мила донечка, ясне світло мого життя! Бажаю побільше яскравих днів, радісних зустрічей, вірних друзів і довгої цікавою життєвої дороги!

***

Доню, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Від усієї душі бажаємо тобі міцного здоров'я, веселощів і радості. Нехай твій особистий свято принесе тобі удачу. Бажаємо добра, тепла і іскристого щастя. Нехай твоя дорога буде ясною, і на шляху нехай не зустрічаються ніякі перешкоди. Міцного здоров'я тобі, успіхів у всьому. Будь завжди ніжною, лагідною, хай твоя краса радує всіх. Нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія, нехай надія, віра і любов супроводжують тебе по життю, нехай доля завжди буде благосклонною

***

Моя чарівна фея, моя люба донечка – сьогодні в тебе свято, сьогодні твій день народження! Я хочу привітати і побажати побільше яскравих і радісних моментів у житті. Бажаю знайти надійних і вірних друзів. Хай в житті тебе оточують тільки хороші і добрі люди, а в пам'яті залишаються тільки світлі і радісні моменти!

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі